zondag 22 januari 2012

www.gebrokenkolom.nl in de lucht

Daar is ie dan,

www.gebrokenkolom.nl

Het Nederlandse verzamelpunt voor bouwstukken van vrijmetselaren. Strak, eenvoudig, en gebruikersvriendelijk. Geen fratsen, maar gewoon functioneel.

Ik nodig u uit een kijkje te nemen en google lekker rond op de site en laat u inspireren.

De komende tijd zullen de secretarissen van de loges een mail ontvangen met daarin de gebruikersnaam en wachtwoord met het verzoek deze onder de meesters van de loge te verspreiden om toegang te krijgen tot het besloten deel. Wilt u nu al toegang tot het besloten deel?
  1. verzoek dan uw secretaris mij de gebruikersnaam en wachtwoord aan hem te mailen, of als u een eigen account wilt;
  2. kunt ook via de site een eigen account aanmaken. Er zal dan wel geverifieerd worden of u daadwerkelijk meester-vrijmetselaar bent.

Tzt zal bekeken worden hoe deze site gekoppeld kan worden aan de site van de Orde zodat u met uw lidmaatschapsnummer kunt inloggen. Maar zover is het nog niet.

Bent u eenmaal ingelogd, dan kunt u zelf bouwstukken plaatsen. Maar u kunt uw bouwstuk ook naar mij mailen op rvb.kroon@gmail.com . Ik zorg dan voor plaatsing.

Voor niet-vrijmetselaren staan er op het openbare deel ook al een keur aan interessante bouwstukken/ lezingen.

Dank aan mijn teamgenoten Joshua Rijnders  en Frits Otten voor de totstandkoming van deze site.
Heeft u opmerkingen of verbeterpunten. Wij leren graag.

Rudolph Kroon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten